På di.dk anvender vi cookies til en række forskellige formål i forbindelse med funktion, webanalyse og marketing. Klikker du videre på sitet, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Du kan læse mere om cookies og fravælge brugen af dem på denne side.

Styrk dit salg gennem digitale medier

Der er værdi i et godt netværk og professionelle relationer, særligt inden for B2B - for langt de fleste kunder og kontakter er på LinkedIn, Facebook osv. Men sociale medier er mere end gratis medier. Der skal fokus på både strategi og lavpraktik for at opnå målbare resultater, og så undgår du at spilde tid og penge på bare at holde din profil i gang.

Målgruppe

Alle med en vis nysgerrighed på sociale medier kan være med, hvad enten du er nybegynder eller har erfaringer med at bruge bl.a. LinkedIn og Facebook.   

Det får du ud af kurset

  • Strategiske og lavpraktiske muligheder for at opnå succes på de sociale medier
  • Medarbejdernes rolle i din virksomheds indsats for at opnå relevant synlighed
  • Hvilket indhold er et hit og hvilket indhold er et totalt no go?
  • Kom i kontakt med nye kunder med sponseret indhold eller annoncer
  • Opstilling af konkrete og målbare mål for professionelt brug af sociale medier.

Underviser

Underviser på kurset er Mette Nissen Pedersen, der er partner i Essens Kommunikation.
Hun har igennem de sidste 15 år arbejdet med B2B-marketing primært inden for industrien og den tekniske branche.

Tilmeld dig også

Hvornår har du sidst talt med alle dine kunder?

Er I kendte for det I er gode til?

Læs mere og tilmeld dig kurset!
Læs mere om kurset og tilmeld dig på nedenstående link.
Kontakt image
Konsulent
Tlf: +45 3377 3366
Mobil: +45 2830 7006
E-mail: matkdi.dk
PUBLICERET: 08-02-2019 OPDATERET: 08-02-2019