På di.dk anvender vi cookies til en række forskellige formål i forbindelse med funktion, webanalyse og marketing. Klikker du videre på sitet, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Du kan læse mere om cookies og fravælge brugen af dem på denne side.

Er I kendte for det I er gode til?

I dag ligger den egentlige konkurrence hverken på produkt eller pris, men i at være den leverandør og samarbejdspartner med de bedste kompetencer og de stærkeste kunderelationer. Og så skal man ikke mindst være kendt for det. Derfor er virksomhedens profil vigtigere end nogensinde før – uanset om man er en gammel eller ny virksomhed.

Målgruppe

Alle med en vis nysgerrighed på sociale medier kan være med, hvad enten du er nybegynder eller har erfaringer med at bruge bl.a. LinkedIn og Facebook.   

Kursusindhold og udbytte

  • Glem snakken om produkter – lær at sætte fokus på det, I er gode til.
  • Nej markedet ved ikke, hvad I står for!
  • Få de nye kunders opmærksomhed.
  • Bliv go-to-guy ved at skille jer ud med dokumentation af kompetencer og erfaringer.
  • Fra produkt til løsningssalg - Hvad forventer kunderne anno 2019?
  • Konkrete værktøjer til at undersøge, hvad jeres marketing egentlig er værd.

Underviser

Underviser på kurset er Mette Nissen Pedersen, der er partner i Essens Kommunikation.
Hun har igennem de sidste 15 år arbejdet med B2B-marketing primært inden for industrien og den tekniske branche.

 

Læs mere og tilmeld dig kurset
Læs mere om kurset og tilmeld dig på nedenstående link.
Kontakt image
Konsulent
Tlf: +45 3377 3366
Mobil: +45 2830 7006
E-mail: matkdi.dk
PUBLISHED: 08-02-2019 LAST MODIFIED: 08-02-2019